Narodili jsme se v minulém století a dospěli v novém miléniu. Zažili jsme rozmach magnetofonů a než jsme celou naši sbírku kazet nahradili CD, koupili jsme si první iPod.

Všichni nám říkali, ať vystudujeme školu a najdeme si dobré zaměstnání, ale když jsme chtěli, přišla finanční krize.

Naši přátelé jsou na celém světě a známe navzájem každý svůj krok. Na všechno máme aplikace a celý náš život je jedním soundtrackem. Viděli jsme víc filmů než naši rodiče za posledních padesát let a prosedíme celé noci u seriálů.

Ráno si projdeme Facebook dřív, než si vyčistíme zuby.  K snídani surfujeme po síti. Jsme online 24/7 a hospodu vybíráme podle rychlosti wi-fi. Zprávy nám vysílají na Twitteru a pro reportáže chodíme na YouTube.

Jsme síťová generace, jsme děti milénia a tohle je další krok do života. Tohle je náš Krok 2.